...

Datum: 2012-11-25 & tid: 00:49:52 | kategori: Foto-Natur | Kommentarer (1)
Har hänt lite saker på sista tiden , knappt inte suttit vid datorn så jag har inte kunnat lägga upp bilder på min blogg!
Dom håller på att bygga om taket ovan för mig , och det är jätte jobbigt dom börjar halv7 och slutar halv5-5 på kvällen .. så när dom borrar så låter det percis vid mina ögon , så har inte blivit så mkt sömn när jag har grymt svårt att somna ( Sömnproblem ) Så nu är taket av och jag har ett element i hela min stora lägenhet så när jag kom hem idag , så var det bara 17.8 grader inne , det är verkligen inte okej .__. Sen till veckan ska dom borra tre stora hål i min lägenhet så det kommer ju bli jätte kallt ... urcha! Men tänker ringa och fråga om jag kan få ett till element i alla fall :) Så tänkte lägga upp en sommar bild , man längtar så grymkt mkt till våren/sommaren ! xoxo
 

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Superfin bild! :)

SV: Tackar :)

2012-11-25 @ 11:24:50
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback