klä sig som riktiga beduiner ...

Datum: 2012-11-20 & tid: 21:50:44 | kategori: Egypten 2011 | Kommentarer (1)
När vi kom fram till målet beduinbyn , så fick vi klä oss som riktiga beduiner , alltså en sjal runt hela ansiktet och huvudet för solen var så grymt stark där ute i öknen . Så man såg ju för rolig ut hahah ! När vi väl kom ut ur bilden fick vi rida en vända med kameler , så tänkte visa lite bilder när jag red kamel haha :) Det var grymt läskigt för kamelerna reser först bakbena och sen frambena när dom ska resa sig , och min kamel va grymt seg att få upp sina framben så jag höll på att trilla framot haha , va inte långt ifrån :P Och jag var så dum o tog den högsta kamelen men men .. jag kom upp i alla fall ! jag som är grymt kort på bara 158 cm . xoxo
 
 

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Sött! :)

SV: Tackar :)

2012-11-20 @ 22:45:59
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback