I morgon åker carro hem!

Datum: 2012-10-10 & tid: 01:02:11 | kategori: Själv-porträtt | Kommentarer (2)
I morgon åker Carro hem , känns tråkigt .. men i morgon blir det att gå upp 07.30 och sen släppa av henne på tåget och sen vidare på möte kl 10 sen jobba mellan 12-16.00 , kommer vara helt slut .. men de är de väl värt antar jag! Jag fotade carro idag också :D Får se om någon bild blev bra :) Sen på torsdag :D ska jag på möte för jag vill bli blodgivare , så får vi se om jag kan bli det :D kan rädda ett liv med mitt blod liksom! Så hoppas jag kan bli så jag kan skänka blod till dom som behöver det :] På kvällen fick jag riäl ångest )): inte haft det på länge , men de blir nog bättre i morgon får vi hoppas ! Känner att jag kanske behöver prata av mina problem .. men får se va som sker senare :) men hoppas ni har det jätte bra och jag ska försöka uppdatera bättre till slutet av veckan! så puss så länge! xoxo
 
En bild på mig och Carro :

Kommentarer
Postat av: EMMA - FOTO

sv: Tack =)

2012-10-10 @ 11:45:50
URL: http://inhatewetrust.blogg.se
Postat av: Marie - Labradorägare & Fototoka

Tråkigt att hon åker hem kan jag tro, men samtidigt skönt att komma in i sin vardag igen också. Du har lite att stå i också hör man ju, samt blodgivare är bra att bli =D
kramar

2012-10-10 @ 12:04:12
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback