bloggandet är på 0

Datum: 2012-09-19 & tid: 22:40:38 | kategori: Foto-Natur | Kommentarer (1)
Har inte tid eller lust att blogga nu för tillfället , har haft så grymt mycket ångest dom här dagarna , och inte orkat något , men de kommer nog vända snart igen , har mycket i mitt huvud och mycket som händer just nu ..
Klarade inte av att ta mig till jobbet idag kändes as hemskt .. ville dit men kunde inte för mitt psyke bara nej var hemma sov hela dagen typ! :c Men vid 6 tiden mötte jag anna vi drog hem till henne och sen gick vi hit och kollade på en ny haj film , hahah! :) den va helt okej : > Just nu kollar jag på men in black , ska se alla tre tänkte jag , tycker ni dom är bra? :) Men i morgon är det en ny dag med nya tankar :) ska försöka ha ork till att blogga har så mycket bilder att visa för er :) xoxo
 

Kommentarer
Postat av: Marie - Labradorägare & Fototoka

Styrkekraaamar

2012-09-20 @ 13:28:45
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback