Börjar gå bra!

Datum: 2012-09-12 & tid: 21:19:48 | kategori: Foto-Natur | Kommentarer (4)
Idag var jag på möte på Arbete och utveckling, och det känns som allt kommer bli väldigt bra för mig! Få rutiner , få vara med Anna när hon är där, peppa varandra att ta oss i väg. känns som ett nytt liv , en ny början på ett nytt bra liv! Och jag hoppas jag är sjukt stark att jag kommer klara av det hära :) För jag vet att det inte är bra att bara vara hemma 24/7 man behöver rutiner , och en vacker dag ska jag klara av att ha ett riktigt jobb, och jag känner att livet har blivit lättare för mig, förr hade jag panikångest attacker flera gånger i veckan , nu kommer de få gånger.. Och har redan slutat med en medicin , så sjukt glad att det börjar bli bra för mig :D Jag är en person som vill visa mig stark för precis alla och alltid, men jag kan inte visa mig stark hela tiden , ingen människa kan det. Och jag är så sjukt glad att de finns så sjukt många bra människor i mitt liv som finns där alltid, och tack till dig Anna som lyssnade på mig när jag grät och mådde as dåligt och behövde prata av mig och till er andra , tack <3 ! Och jag har jätte jätte mega svårt att släppa in folk i mitt liv för jag har blivit sårad så många gånger, och jag tror att jag måste våga chansa att släppa in mer människor i mitt liv, för alla är inte såna som vill såra! Man kan inte gå runt och vara rädd 24/7 att folk ska såra en! Men efter mötet så drog jag och mormor o morfar till jysk , köpte en mysig kudde :D haha! kosta bara 40 kr , bra köp oja! Nej nu ska jag fortsätta umgås att vara med Anna och kolla på Tv! Hoppas ni har en jätte bra kväll fina ni! xoxo
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Tack :)) Jag är riktigt nöjd!

2012-09-12 @ 21:34:36
URL: http://stargirlphoto.blogg.se
Postat av: ROXANNA - Kamp efter Cancern - Äntligen Mamma

Men tusen tack fina du för den kommentaren.
stor kram till dig :)

2012-09-12 @ 23:29:23
URL: http://roxxanna.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

SV: Tack så mycket :)

2012-09-13 @ 12:18:45
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

fin bild:)

2012-09-13 @ 20:14:01
URL: http://eemma.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback