Hundvakt !

Datum: 2012-09-28 & tid: 23:10:34 | kategori: Bilder genom min mobil | Kommentarer (2)
Hej sötnosar ! jag har varit hundvakt idag hela dagen från 11.30 till 19.30 typ :D det har gått jätte bra :) Dom är så söta , har myst med dom hela dagen : > jag är så grymt sugen på att skaffa mig en egen chihuahua :D men de får bli senare i framtiden då jag har råd och tid :) Men de är bra att man kan vara hundvakt då och då så länge :D I morgon kl 10 ska jag till Läkaren , jag är inte alls pepp, jag är grymt nervös som kommer hända ! Men vi får hoppas på bra svar och inte dåliga ! ( vill inte skriva ut vad det gäller här ) Men hoppas ni får en jätte bra helg :D ska försöka lägga mig snart när jag ska upp 9 i morgon , men tror jag kommer ligga i sängen hela natten och tänka vad som kommer hända i morgon! men hoppas jag får någon timmes sömn i alla fall :] Bilderna neran för är på hundarna jag passade idag , grymt söta va? :D ( Iphone bilder ) xoxo
 

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto&Musik

SV: Åh, tack så mycket :) Roligt att höra!

2012-09-29 @ 12:54:45
URL: http://pladdermf.blogg.se
Postat av: Beatrice

Åh, vilka sötnosar!

2012-09-30 @ 20:14:00
URL: http://bone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback