Haft en awesome helg !

Datum: 2013-05-06 & tid: 01:04:59 | kategori: Själv-porträtt | Kommentarer (3)
I helgen kom tjejen hit , vi var på Rättviks marknaden på lördagen , men regnade hela tiden medans vi gick runt där , Så det var kallt och så , men kul :) Hittade en dröm fångare :D yey! Så ska se om mina drömmar blir bättre .. Tänkte ta kort på den om någon dag så får ni se hur den ser ut :D jag tyckte den va fin :) Så idag Åkte tjejen hem och det blev som de alltid blir att man blir ledsen :( Men som tur är får jag träffa henne på onsdag kväll igen :D YEY! Sen gick jag till Anna , och lagade mat åt oss , suttit ute i det fina vädret, och gått hem till hennes föräldrar :) Så nu sitter vi här o kollar igenom skolkatalogerna sen vi gick i 7an och 8an haha shit!

Hoppas ni har haft en toppen helg :)
 
Och mina tatueringar har läkt massa fint :D Så snart blir det en ny tatuering ( När man väl har råd ) + Mitt hår växer som ogräs .__.
 

Kommentarer
Postat av: Mirre - Dalatös

Härligt att ni är tillsammans igen och mysigt att gå på Rättviksmarknad, har också varit dit förut =D

2013-05-06 @ 11:56:27
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Moa<3

Hej har en veckans bloggtävling om du vill vara med ! :) BTW om du är sugen på ny bloggdesign klicka då på hjärt ikonen på min blogg ! kram! :D

2013-05-06 @ 17:49:55
URL: http://www.sukiz.blogg.se
Postat av: Marie

Oj, kramar till dig

2013-05-07 @ 16:31:23
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback