oj!

Datum: 2013-05-22 & tid: 13:08:24 | kategori: Foto-Djur | Kommentarer (0)
Nu har min blogg varit helt död en väldigt väldigt lång tid :o Har inte haft något internet + att jag har varit hos anna i 1 vecka . Så har fotat lite under den tiden , Så jag tänkte lägga upp lite bilder jag fotade på annas familjs hundar :)
Igår drog jag och anna till till min tjej nere i småland , taxin hämta upp oss 06.00 och vi var framme 13.20 ( tåget var försenad med 25 min ca ) Så skönt att vara i tjejens armar igen , inte träffat henne på 1 vecka och 2 dagar. Shiiiiit så MYCKET jag har saknat henne .. Men nu nu nu är jag i hennes famn igen <3<3<3<3 ! JAG ÄR SÅ GRYMT KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR <3 :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback