Sorry!

Datum: 2013-05-03 & tid: 13:59:17 | kategori: Foto-Blandat | Kommentarer (2)
vet att jag inte har bloggat på väldigt väldigt länge , Men jag har legat inne på sjukan :( I helgen låg jag ner hela tiden har mått illa och varit kallsvättig, sen på söndag spydde jag blod, bad mig att åka in på direkten .. Snäll som anna var o hennes pappa skjutsade dom in mig till akuten . Väl när jag kom dit , Fick jag massa sladdar på hela kroppen , Flera rör blod tog dom , + nål i handen utifall jag behövde dropp . När jag väl fick träffa läkaren så sa hon att jag fick lov att stanna kvar . Dom la mig in på ett rum och låg med dropp hela natten + illamående läkemedel för att stoppa illamåendet . Dom tog blodtryck flera gånger under natten , Sov kanske 2 timmar som högst , skulle vara fastande .. + att jag inte hade ätit på hela helgen . Så innan 12 fick jag reda på att jag ska åka ner till någon annan våning , för att få ner slang genom halsen ner i magen/tarmen . När jag kommer in på rummet , så ser jag EN GRYMT STOR SLANG , jag bara ska den ner från munnen till magen? dom bara ja ! Började få panik . Men fick lugnande innan , vet att jag såg på en skärm ett tag där dom visade hur de såg ut i min mage . och att hon sa hela tiden vad tycktig du är ! Sen somnade jag . Väl när dom var klara kom dom in från avdelningen och skulle skjutsa upp mig på rummet igen , så fråga dom om jag hade somnat haha ! Sen somnade jag igen , och vaknade upp på rummet. Men fick reda på att det såg bra ut i magen dock var det irriterat i magen , kunde vara gluten ! Sen vid 16.15 skrevs jag ut . Och anna kom och åkte buss med mig , Hon följde med mig hem , väl när jag kom hem börja jag spy igen D: Så har sovit hos Anna från Måndag tills idag ! Har ej kunnat äta något . Men får i mig lite välling . ( det är bra för magen ) Ska äta medicin morgon o kväll i två veckor ! från i måndags tills idag har jag gått ner lite mer än 3 kg . Känns inte så kul ! Men det positiva är i kväll kommer tjejen hit :D Som jag inte har sätt på 1 vecka .
 
Sorry för lång text !
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Fin bild, samt hua, men skönt att det inte var något, men förstår att du haft det tufft

kraaaaamar

2013-05-04 @ 20:55:29
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Michaela- Fotoblogg

Jätte fin bild! ;) kram

Svar: tack tack tack :D kram
Mary ökner

2013-05-23 @ 22:32:41
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback