Klippt mig :)

Datum: 2016-01-26 & tid: 07:21:00 | kategori: Bilder genom min mobil | Kommentarer (0)
Äntligen har jag klippt av mig håret, som var FÖR långt .. Så himla skönt att äntligen va kort hårig igen och må bättre i hur man ser ut , annars var det bara mössa som fanns på 24/7 :P Idag är det en sån där jobbig dag , först Kontroll för min asma . Sen Ätstörningskleniken . Inte alls pepp .. Idag är en sån där dag man bara vill ligga i soffa mysa ner sig med hundarna och tjejen , inte ens ha en liten tanke om mat . Utan bara vara . Igår var Hundarna på Arken zoo och klippte klona , dom var så duktiga så :) Ella fick ett nytt halsband :) + dom var här och fixade elementerna som inte funkar , yey 1 grad varmare blev det i lägenheten så nu är det 17 Grader , KALLT ! Så får ringa och tjata på dom idag igen att det inte hjälpte ! Nu kommer två bilder på mig hur jag ser ut i det ny klippta håret .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback