Saknar sommaren!

Datum: 2013-11-17 & tid: 10:00:00 | kategori: Foto-Blandat | Kommentarer (1)
Jag saknar verkligen sommaren , Det är nu som det börjar bli kallt ! Jag vill inte att snön ska komma , fast på ett sätt vill jag det , för ingen jul utan snö :3 Men tycker det är mkt roligare att fota på sommaren än på vintern ...
Så för de mesta ligger min kamera inne hela vintern .. så jag kollade igenom lite sommar bilder ! tänkte göra som ett litet kollage med bilder jag har tagit under sommaren , Skulle det vara kul att se? :) så fall kommer det upp om några dagar :) här nere är två bilder jag tog under sommaren ! Fina? :) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Tack så mycket!! :)

2013-11-17 @ 13:08:27
URL: http://carrosungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback