Utmanad

Datum: 2014-01-08 & tid: 20:11:00 | kategori: Foto-Blandat | Kommentarer (3)
Utmanad .
Brukar inte göra sådana här utmaningar men får göra det denna gång!
Jag har blivit utmanad av http://blubbsvensson.blogspot.se/
 
HUR FUNGERAR AWARDEN? HÄR ÄR REGLERNA:
- Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig.
- Skriv 11 randomfakta om dig själv.
- Svara på dem 11 frågorna du fått i awarden.
- Välj ut 11 bloggar att nominera (du kan inte välja den som nominerat dig).
- Skriv 11 frågor åt de du nominerar.
 
11 RANDOMFAKTA OM MIG SJÄLV:
- Jag är väldigt kräsen i mat ( pillar jämt i maten hos andra , så vågar inte äta oftast borta )
- Jag är livrädd för småkryp , om småkryp kommer nära mig så skriker jag D:
- Har ridigt på ridskola sen jag var liten men slutade för flera år sen .
- Älskar att kolla på skräckfilm fast jag blir livrädd xD
- När jag är sjuk blir jag väldigt barnslig hahah !
- Förr kunde jag inte spela tvspel då blev jag så yr så jag spydde xD
- När jag var liten ville jag jobba med delfiner ,
- Jag har alltid drömt att bygga ett eget hus och få inreda det hur jag vill .
- Har alltid haft svårt att prata med killar :o
- Har ätit så mkt pizza så när jag ser pizza mår jag illa .
- Om jag hade pengar skulle jag resa jorden runt med frugan.
 
MINA SVAR PÅ BLUBBS FRÅGOR:

1. Om du vann 10 miljoner, vad skulle du göra?
 Skulle resa jorden runt och köpa värsting kameran med massa objektiv :)
2. Tacos eller sushi?
Tacos , hatar sushi D:
3. Nämn 3 bra saker om dig själv!
Omtänksam , snäll , rolig
4. Vad fick dig att börja blogga?
Ja du , hmm .. Har velat visa upp mina bilder, så det var nog därför :)
5. Din favoritfilm?
Oj kan inte säga en film , jag ser så många bra filmer .
6. Skulle du ingripa om du såg någon som blev mobbad?
Ja klart jag skulle , Inte okej att mobbas.
7. Om du äter ute, vad på menyn väljer du oftast?
 Pizza
8. Ditt favoritplagg?
Jeans och tshirt
9. Om du har färgat håret, vilken färg trivdes du bäst i?
Trivs nog bäst i rött tror jag
10. Godaste desserten/efterrätt? 
 Glass :D
11. Har du några tatueringar i sådana fall hur många? Om inte, skulle du vilja skaffa?
 Jag har 6 tatueringar , och vill ha många , många mer!
 
BLOGGAR JAG VILL NOMINERA:
 
 
11 FRÅGOR TILL DE NOMINERADE BLOGGARNA:
1. Om du fick välja att vara det mosatta könet under en dag skulle du göra det då?
2. Resa utomlands eller i Sverige?
3. Vad är du mest rädd över ?
4. Katt eller hund människa?
5. Vad får dig att börja gråta?
6. Om du fick hoppa fallskärm gratis skulle du göra det då?
7. Om du fick veta när du skulle dö skulle du vilja veta det ?
8. Tror du på spöken?
9. Bästa objektivet till kameran?
10. Vad faller du för?
11. Det värsta du skulle kunna äta vad skulle det vara?

Kommentarer
Postat av: Marie

tack men hinner inte göra sådana här nu, men tack ändå kram

Svar: ingen fara :)
Mary ökner

2014-01-08 @ 22:36:02
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Taack så mycket!! :)

2014-01-09 @ 16:07:19
URL: http://carrosungar.blogg.se
Postat av: emma

hahah jag ville bli delfinsköterska när jag var liten!

2014-01-11 @ 19:20:47
URL: http://forskalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback