Operation !

Datum: 2014-09-12 & tid: 00:31:00 | kategori: Själv-porträtt | Kommentarer (0)
Ni som är vän med mig på facebook har sätt att jag ska opereras i  dag (kl är efter 00.00 ) , har inte nämt något här på bloggen än! Men i morgon ska jag operera mig , vill inte gå in på detalj varför . men kanske berättar de längre fram .  I alla fall jag har åkt ut och in på Akuten i om gångar .. fått medicin som inte har hjälpt , så fick jag ett samtal i förrgår att jag ska opereras på fredag ( idag ) . Kom som en chock ,  så nu är det inte många timmar kvar tills jag ska gå upp , jag kan inte slappna av , ska ringa dom  08.00 sen åka in 11.00 . Det där med att sövas ner är inte min starka sida , har gjort det 2 gånger innan och de är det värsta jag har gjort . Men vi får hoppas allt kommer gå bra :) ni mina läsare , får hålla tummarna på att allt kommer gå bra :) Så dom närmaste dagarna kommer jag finnas på
 
gaycolor @ instagram/kik/snapchat eller ni som har mitt mobil nummer kan väl sända i väg några sms ! eller fråga mig massa frågor på ask.
ask.fm/MarieLouiseMaryOkner
Ska försöka varva ner lite nu , kolla på 1-2 filmer haha och se om jag kan somna .. 
xoxo
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback