2014

Datum: 2015-01-05 & tid: 10:00:00 | kategori: Foto-Blandat | Kommentarer (0)
Tänkte lägga upp lite bilder jag tog under 2014 ! Året har varit bra , men hoppas 2015 kan bli ännu bättre!
Hade ni ett bra år?
 
Här hade jag precis fått hem min nya kamera Nikon D7000 Så fick lov att ta kameran med ut och fota lite :)
Passade även på att fota lite får
Även blommor är fint att fota :)
Jag och tjejen Bestämde oss för att resa till Kreta , Hela resan va en katastrof , blev bestulen på kamera,ipad mm ( rånad när vi var i rummet, och jag såg mannen ingen lyckad resa SKRÄCKRESA. ( så denna bild är tagen med tjejens kamera ) dock jag som har redigerat bilden :)
När vi kom hem från Kreta bestämde vi oss för att flytta mer ut på Landet . Dock ser inte vardagsrummet ut så nu + att jag fick ut en ny kamera på hemförsäkringen annars hade jag typ dött utan kamera ..
Fick även ett ryck och klippte ner hela håret . Som tur är de har de växt ut en bra bit nu ,
Köpte även en till Chihuahua som heter Luna .
Yohio kom till Orsa för att spela så jag passade på att fota lite då oxå .
Varit barnvakt åt Lilla oliver mkt under året , min tjejs lillebros .
På julafton fick Stina min chihuahua vara fin och självklart fick jag lov att fota henne hur söt hon skulle vara på julafton.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback