Bilder genom min mobil

Datum: 2015-04-14 & tid: 02:57:12 | kategori: Bilder genom min mobil | Kommentarer (1)
Har verkligen inte skrivit här på länge ! Det händer så mycket i mitt liv . Fått besked om att jag har ätstörningar ( men har vetat det länge fast jag inte har velat erkänna det för mig själv ) . Och ska få hjälp med det , känns skrämmande men ändå skönt att få hjälp . Så mycket som snurrar runt i min hjärna , tar inte fram kameran alls längre , jag sitter inte vid datorn knappt alls , Måste nog peppa mig mer att ta tag i kameran och dra ut och fota :) Jag har äntligen gjort en tatuering mellan brösten som jag har velat ha länge :) Har börjat samla på kristaller oxå :) kaktusar kan jag inte få nog av , Någon som vet vart man kan köpa billiga kaktusar? :) och på bilden så ser ni min underbara Albino regnbågshaj :) gaycolor @ instagram xoxo
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Koffe - fotoblogg

Har du kollat blomsterlandet? Där har de väl all typ av växter och sånt, inkl kaktusar? :)

Svar: har inte blomsterlandet här i Mora , dom dock bort det :( och där hade dom massa kaktusar , det suger :(
Mary ökner

2015-04-19 @ 14:55:31
URL: http://fotokoffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback