Hur mitt liv ser ut just nu .

Datum: 2015-10-25 & tid: 02:13:16 | kategori: Instagram | Kommentarer (2)
Har bott i Falun nu i 2 månader ca eller det kanske är mer eller mindre håller inte koll på datumet ! Tog mitt pick och pack och drog till Falun flyttade till min vän, så här bor jag nu , Och här kommer jag stanna i Falun  . En ny start på Livet bort från Våmhus/Mora , Börja om på nytt . Börjat på ABC för min ätstörning , tänkte berätta mer om det sen i ett annat inlägg . piercat höfterna har jag gjort oxå , åkt till Silvers gruva .  Hoppas ni kollar in min Insta är duktigare på att uppdatera där än här gaycolor @ instagram .
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fina du!
Allt kommer bli kanon ska du se!
Saknat dig.
Kraam

Svar: Saknat dig oxå <3 hoppas det är bra med dig ? Kram
Mary ökner

2015-11-01 @ 00:36:12
Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

En nystart kan vara bra ibland :)

sv: Ninni Persson heter uppfödaren :) Chihuahuor är ju bara så mysiga :*

Svar: ja verkligen :D Ska på fredag hämta en sötnos :)
Mary ökner

2015-11-17 @ 12:59:50
URL: http://goforfit.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback