fortsättning..

Datum: 2012-12-04 & tid: 22:50:18 | kategori: Själv-porträtt | Kommentarer (0)
Under helgen fick jag panik fick ingen luft , så det var bara att åka till Akuten . Tog massa prover och även den läkaren skrev att jag måste ta bort halsmandlarna så fort som möjligt ! För att längst ner i halsen har det nästan växt igen , har bara 1 cm att andas med + äta med .. Så Ringde jag vc igår. och Nu ska läkaren skicka remiss till Öron näsa hals , och ska ringa på måndag så jag hoppas jag får en tid snart ! Så jag kan börja leva igen. Får inte anstänga mig .. måste vila hela tiden ): + att det har varit massa krongel med min lägenhet , inge värme.. har haft 12 grader inne , kommer få mindre hyra som tur är.. Men jag längtar tills allt är klart så jag kan leva här som vanligt. just nu har jag 3 el element på fullt och vanliga element på! Så jag kanske inte kommer blogga så himla mkt nu framöver :( Får se när jag orkar och hur jag mår :] och här kommer 2 nya bilder på mig xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback