känner att de är dags att uppdatera bloggen!

Datum: 2012-11-01 & tid: 00:57:26 | kategori: Foto-Natur | Kommentarer (0)
Just nu sitter jag och Amanda och kollar på skräckfilmer .. och urcha! hur ska jag klara av att sova själv när hon åker hem i Morgon? Det kommer bli så galet tomt! att vara själv 24/7 .. Men men man måste lära sig att kunna vara själv också utan att få ångest :] så jag får kämpa :D sen i morgon ska jag Till psyk och träffa läkare *Hoppas det kommer gå bra * Ni får hålla tummarna :D sen ska jag även klippa av mig håret i morgon också .. Så hoppas det blir bra :D Men nu tänkte jag fortsätta se filmen , och dö lite till .. för jag blir så galet rädd när jag ser skräck filmer D: Men hoppas ni mår bra :) xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback