Har det jätte bra :D

Datum: 2012-10-07 & tid: 20:54:41 | kategori: Foto-Djur | Kommentarer (2)
Carro från Skåne kom i Torsdags och stannar tills på Onsdag, igår var vi på rättviks marknaden , handlade lite och sen på kvällen var vi och fotade solnedgången de blev kanon fina bilder :D ( Carro är grym på att fota) Så följde krestine med och träna sin hundar så jag tog en bild på Fina trolle :) Sen senare på kvällen var vi ute och myste med massa fina vovvar : D Shiit så sugen jag är på att skaffa en Chihuahua :) Men har inte tid och råd )): Får bli lite senare i livet , men vafa* jag har hela livet på mig :D Så är det grymt kul för Carro gillar också andra världskriget så vi funderar på att dra till Polen någon gång :) Så har vi kollat på massa filmer från Andra världskriget ! Hoppas ni har haft en toppen helg :D kommer blogga mer på onsdag : ] förlåt för dåliga uppdateringar :( xoxo
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, sjukt fin hund!

2012-10-08 @ 19:43:28
Postat av: Fotograf Annie

Fin vovve :)

2012-10-28 @ 16:20:51
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback