haha så normala!

Datum: 2012-09-08 & tid: 14:50:57 | kategori: Själv-porträtt | Kommentarer (1)
Som sagt, Madde kom igår, kollade på en tysk thriller , den var faktiskt bra , fast slutet njaaa.. tror inte man skulle förstå riktigt hur filmen sluta , men den var i alla fall värd att se :) i kväll ska vi till Anna och röka vattenpipa ! och kolla skräckfilm , kommer skita på mig (y) Jag sov på min soffa i tvrummet i natt och madde sov i min säng i sovrummet, så i morse när hon kom ut och fråga om jag var vaken flög jag as högt typ och bara blev as rädd haha! Bra jobbat madde (y) blev i alla fall as rädd , vi har tagit lite knäppa Cam bilder just nu hahah .. Vi är så normala!
Så lite senare kanske vi drar ut och fotar, de har typ regnat lite smått hela dagen tråkigt :c när vi vill fota! Men vi får se hur vädret är :D Hoppas ni har en as bra helg som jag har det :D pusspåer underbara läsare :) xoxo
 


Kommentarer
Postat av: Marie - Labradorägare & Fototoka

Hehe tokisar, fniss. Ohh vilket sätt att vakna på och bemötas haha

ha nu en trevlig filmkväll
kramar

2012-09-08 @ 18:30:47
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback