awesome!

Datum: 2013-04-19 & tid: 12:54:15 | kategori: Foto-Natur | Kommentarer (2)
Igår var jag och tjejen hem till mormor o morfar för vi skulle få besök ! Så passade på att fota lilla Ella , Som har blivit så stor sen jag såg henne i sommras ! Dock var det så grymt tråkigt väder, regnade , mulet , och de va allmänt mörkt inne , så blev inte så många bilder :c Men dom stannar kvar i sverige en vecka till , så får se om jag hinner o fota någon annan dag :D Efter så gick jag och tjejen ut och fotade lite , hade ju spöregnat innan så de va droppar på träden , så va pepp på att fota :) Äntligen fått tillbaka min fotolust som har legat åt sidan ett bra tag, Haft en sån där period då jag tycker alla mina bilder inte alls blir bra, men igår sa jag för en gång skull " Kolla älskling se va duktig jag är" Hon blev jätte glad , Och jag blev glad av att jag sa det, att jag för en gång skull , tycker jag är duktig på något :)
 

Kommentarer
Postat av: Mirre - Dalatös

fina bilder och mysigt att besöka mormor & morfar

2013-04-19 @ 16:05:23
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Väderkarta.se - Sveriges bästa väder!

Bra väder innebär nog allt i väderväg....

2013-04-19 @ 17:59:43
URL: http://www.xn--vderkarta-v2a.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback