sommar bild!

Datum: 2013-02-19 & tid: 12:50:45 | kategori: Foto-Natur | Kommentarer (2)
Är nere i Eksjö hos tjejen igen :) Ska vara här i 2 veckor och sen följer hon med till Mora och har praktik där i 7 veckor :D wiiie ! Min hals kronglar massor nu igen , Fick lov att åka Ambulans till akuten i lördags !  Men Fick medicin och sen fick jag åka hem . Men peppa peppa på att allt blir bra med min hals :) 
Sen När jag va på läkarbesök , Då fick jag bedövning i näsan ner i halsen så skulle han köra ner en kamera ifrån näsan ner i halsen för att se va de e för fel , Och jag fick panik det var grymt obehagligt , Hade fått 2 nya Köttlar nere i halsen , och dom kan man tydligen inte operera bort , Och jag ska göra om det här om en månad igen För att se om knölarna har minskat eller om dom är lika stora .. Och Jag vill inte få ner en kamera i halsen igen :c Men måste görat ! xoxo
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Roligt att hon fick praktik hos dig då, vart ska hon vara?.

Krya på dig
kramar

2013-02-19 @ 15:18:47
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Cajsa

jättefin Bild!

2013-02-21 @ 18:20:46
URL: http://casvephoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback