Hur min operation gick!

Datum: 2013-01-11 & tid: 20:55:48 | kategori: Bilder genom min mobil | Kommentarer (5)
Nu orka jag sätta mig vid datorn , har inte alls varit pigg , Är inte det nu heller . Men de är bara att försöka hålla ögonen öppna ett tag till eller jag är inte trött , men mår inge bra :( Kom in på Operationen vid kvart i 12 i morse, vaknade vid 1 . Trodde jag vaknade vid kvart över 1 men tydligen hade Anna kommit ner vid 1 då var jag redan vaken ( Som jag inte mins något om ) Men i alla fall efter någon timme börja det blöda väldigt mkt i halsen , så fick träffa en annan läkare o han sa om de inte slutar blöda måste jag bli sövd igen och försöka få stopp på blödningen . Men fick något dropp som ska minska blödningen o det hjälpte + att han sög med en slang i halsen för att få bort blodet :/ Det var obehagligt . Min tunga är gigantisk , har bitit sönder tungan på sidorna för tungan inte får plats . Jag sov mellan 16.00-18.00 Försökte få i mig en glass vid 6 tiden , men lyckades inte :( Det var väldigt jobbigt  :( Men en positivt sak är att jag inte har rökt på 24 timmar så det är dags att sluta röka , dock har jag en nikotin snus från apoteket i munnen nu för att sluta röka ! PEPP PÅ MIG! Jag har inte fått i mig mat heller på 24 timmar. Dom vill att jag ska svälja mina mediciner men vet inte hur det ska lyckas :( När jag inte får ner is glassen ens :/ Men nu har jag i alla fall uppdaterat hur de har gått (: Och jag mår väldigt dåligt nu och grymt yr o ont . Men jag får tänka bra tankar att jag kommer må mkt mkt bättre om några veckor :) + Att jag vet inte om jag får åka hem i morgon . Det bror på om jag kan få ner medicinerna själv + om jag får i mig mat . xoxo
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Va bra att operationen gick bra i alla fall!
Lycka till med rökningen.
Tänker på dig <3

2013-01-11 @ 21:14:37
URL: http://istarte.tumblr.com
Postat av: Mirre

Ohh du är så tapper och duktig, och duktig som då inte rökt på 24h, det är ju bra bara det. Härligt att du är på beben. Håller vi tummarna att svullnaden lagt sig tills imorrn
kraaamar, du är gryym

2013-01-11 @ 22:06:52
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Hua det där lät läskigt! :/
Men tur att det har gått bra iallafall!

2013-01-11 @ 22:38:00
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte skriva vad det är för operation du gjort? det står typ tusen gånger att du ska opereras men det står ju ingenstans vad det är för och vad det är som hänt?
så-
vad har du gjort för operation? och varför?

2013-01-11 @ 23:45:12
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Uscha stackare! :/
Kan ju inte vara det lättaste å äta om man har opererat halsen..?

Hoppas du mår lite bättre idag?

2013-01-12 @ 12:38:28
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback