Nu har Älskling åkt hem :(

Datum: 2013-01-08 & tid: 00:03:35 | kategori: Bilder genom min mobil | Kommentarer (2)
Nu har min Älskling åkt hem ! Känns för jobbigt :( Gråtit hela dagen idag :/ Varit med henne i 2 veckor och nu är jag helt ensam i lägenheten känns väldigt mega jobbigt :/ Men får tänka att jag får träffa henne snart igen! (: Något att se fram i mot! och snart kommer min operation bli av . Och då kan jag komma till henne :D O sen har vi planerat en liten resa lite längre fram :] Kommer bli TOPPEN! :D Så jag tog lite Ego bilder från min Iphone idag med min nya skjorta :D Shiit gillar den massor :) Hoppas ni Mår bra :) xoxo
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Fin du är i nya skjortan och förstår att det är tufft att hon åkt, men tiden går fort så ni ses snart igen =D
kramar

2013-01-08 @ 00:27:37
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh, så himla söt du är.
sv: Vad glad jag blir att du tycker det, verkligen. Tusen tack, finaste du! ♥

2013-01-10 @ 16:45:36
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback