Buddha

Datum: 2014-12-03 & tid: 13:49:49 | kategori: Inredning | Kommentarer (3)
Här är min Buddha jag köpte för någon dag sen , prydnade den med en lyckta framför :) Passar grymt bra in i vardagsrummet :) Snyggt va? Även fått hem mina kristaller , väntar bara på att fjädrarna ska komma så jag kan börja göra halsband :) Kommer bli Awesome ! har även fått en kristallbok av tjejen där jag kan se vad alla kristaller heter, skulle kunna köpa ihjäl mig , haha .. vill samla på massa olika kristaller , men man får köpa lite åt gången :)
Fick även hem min nya pendel igår! Tänkte jag skulle ta kort på alla saker jag har samlat på mig :) Fick även en tarot kortlek av min flickvän och änglakort ! :) Ny hobby med andra ord :)
Ska även ha denna bild som tala inne i vardagsrummet , Vi ska dela av vardagsrummet för de så pass stort så det blir som en ett extra rum , ska ha buddha saker , rökelser och madrass med massa kuddar , det kommer bli grymt :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Det kommer bli apfint. Håller själv på att implementera ett eget rum hemma hos oss. Precis som du säger, madrass, kuddar, lyktor, ljus och bara ett lugn. Mitt lugna egna rum. Ha det fint!

2014-12-03 @ 17:33:51
URL: http://litemow.blogg.se
Postat av: Linda

vilken fin!:D

2014-12-03 @ 17:46:43
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Postat av: bexollila

tkr buddha är så snygg prydnad :D min syster har sånna lite här och där :D

Svar: ja det är as snyggt :D
Mary ökner

2014-12-03 @ 20:07:22
URL: http://nattstad.se/bexollila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback