Tarot kort !

Datum: 2014-12-05 & tid: 21:52:13 | kategori: Foto-Blandat | Kommentarer (3)
Fick detta av min flickvän i tidig julklapp , har ej hunnit läsa och kollat så mkt :) ska sätta mig ner och göra det sen , just nu håller jag på med änglarkorten och lär mig det , stämmer faktiskt väldigt mkt :D Det är häftigt :) Någon som oxå gillar sånt? och håller på med det? :)Och snart kan jag äntligen börja göra mina halsband , för snart har alla saker kommit så jag kan sätta igång . LÄNGTAR ! :) xoxo
 
 

Kommentarer
Postat av: Annster

Den frågan ställer jag till mig själv ofta.

Restaurangägaren tänker nog på sitt ryckte, sjukdomar och att dessa hundar inte har något större värde i deras ögon. Tycker det är hemskt att de som kan göra skillnad inte alltid blir positivt bemötta.

Inget djur ska behöva lida och de som kan förändra måste få göra den skillnaden. Hade jag kunnat så hade jag räddat alla djur som var möjligt. Det är smärtsamt och veta att djuren där ute lider och jag kan långt ifrån rädda alla. Men jag tror att ju fler som engagerar sig, desto större förändringar kan ske. Hundar ska ha kärlek och ett tryggt hem. Men även övriga vilda djur måste få sin frihet. Finns för många idioter där ute som plågar alla möjliga djur. Förstår inte hur man kan ge sig på något så litet, oskyldigt och försvarslöst.

2014-12-06 @ 04:35:23
URL: http://annster.se
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Spännande! :)

2014-12-06 @ 19:19:32
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Kajsa

spännande :))

Svar: eller hur :D
Mary ökner

2014-12-25 @ 22:32:19
URL: http://wanderlustes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback