Mamma & Jag

Datum: 2015-02-15 & tid: 19:35:29 | kategori: Foto-Blandat | Kommentarer (0)
Fick hem ett usb på gamla bilder från när jag va liten , bilder på både mig och mamma , bilder på mamma när hon va ung och sen på hunden Alice . Jag har nästan förträngt hela min barndom , det är nu som jag går och pratar och öppnar mig . att se bilderna var skönt men även jobbigt , saknaden efter mamma är väldigt stor fast det är flera år sen hon dog ! ibland känns det som det hände för 1 år sen fast det är fler år än det . Saknaden blir större och större , många mer frågor kommer upp ! Att gå igenom något sånt här är inte lätt , det kan ta 3 månader, 1 år , 4 år eller hela livet att kunna bearbeta. Men jag har kommt en lång bit på vägen :) och det kommer bli lättare med tiden ,
Ni som har misst någon nära, kämpa , prata med många det hjälper , sitt INTE inne och låt ångesten bara dra ner er.. det blir bara värre.<3
Ni får jätte gärna ställa frågor :)
 
Tänkte visa en bild på mig och mamma .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback